Постинг
18.01.2015 15:09 -
БДЖ отдавна приключи!
Протестите за спасението на няколко влака в БДЖ може да имат ефект. Той обаче ще е да се удължи с още година или две измамното усещане, че имаме железници.
Истината е, че БДЖ приключи!
България няма железници!
И това не е от днес. Години наред некадърни правителства правеха всичко възможно, за да извадят предприятието от релси. Немърливо отношение към БДЖ, никакъв пазарен принцип в управлението му, никакви инвестиции, липсата на ясна стратегия в каква посока искат да водят железниците, както и удовлетворяването на популистки искания, са част от причините за смъртта на БДЖ.
Извинявайте, но от Варна до София с влак, с български влак, такъв на БДЖ, се стига за близо 9 часа! За същото време всеки може да отиде до САЩ със самолет от произволно летище в Европа.
Изобщо, каква услуга е да возиш някого в стар, ръждясал, студен, бавен и несигурен влак?
При това положение няма как пътниците по някои от линиите да бъдат повече от 4-5. Ако не си финансово зле, едва ли ще рискуваш живота и времето си, за да се лашкаш в български влак.
БДЖ вече не изпълнява социални функции като вози бедни българи, защото БДЖ е воденичен камък, увиснал със страшна сила на врата на държавата ни, на нашите вратове. Според сметки на икономисти предприятието генерира десетки милиона лева загуба на годите. Дайте тези пари на бедните пътници за билети, и ще видите с какво ще предпочетат да пътуват!
Д. Михайлов
Истината е, че БДЖ приключи!
България няма железници!
И това не е от днес. Години наред некадърни правителства правеха всичко възможно, за да извадят предприятието от релси. Немърливо отношение към БДЖ, никакъв пазарен принцип в управлението му, никакви инвестиции, липсата на ясна стратегия в каква посока искат да водят железниците, както и удовлетворяването на популистки искания, са част от причините за смъртта на БДЖ.
Извинявайте, но от Варна до София с влак, с български влак, такъв на БДЖ, се стига за близо 9 часа! За същото време всеки може да отиде до САЩ със самолет от произволно летище в Европа.
Изобщо, каква услуга е да возиш някого в стар, ръждясал, студен, бавен и несигурен влак?
При това положение няма как пътниците по някои от линиите да бъдат повече от 4-5. Ако не си финансово зле, едва ли ще рискуваш живота и времето си, за да се лашкаш в български влак.
БДЖ вече не изпълнява социални функции като вози бедни българи, защото БДЖ е воденичен камък, увиснал със страшна сила на врата на държавата ни, на нашите вратове. Според сметки на икономисти предприятието генерира десетки милиона лева загуба на годите. Дайте тези пари на бедните пътници за билети, и ще видите с какво ще предпочетат да пътуват!
Д. Михайлов
Вълнообразно
Първият български локомотив
БДЖ за хората, не за корпорациите!!!
Протест за спиране на приватизацията и л...
БДЖ за хората, не за корпорациите!!!
Протест за спиране на приватизацията и л...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари